Cégünk nagy hangsúlyt fektet a minőségre és az adatbiztonságra. Folyamatosan frissítjük adatbázisunkat, kezeljük partnereink adatait.
A cégünk mérete, felszereltsége, a nálunk dolgozó munkatársak hozzáállása és tapasztalata lehetővé teszi, hogy a leghatékonyabban értékesítsük termékét vagy szolgáltatását. Mindent elkövetünk azért, hogy megkönnyítsük munkáját, cége működését!
Az operátorok kiválasztása és képzése:
A Megbízott az ügyfélszolgálati és telesales operátori munkakörében dolgozni kívánó személyek kiválasztásánál alap követelmény az érettségi, a felhasználói szintű számítástechnikai ismeret, illetve kellemes hangú, tisztán érthető beszéd.
Minőségbiztosításunk fontos pillére az ösztönző és teljesítményértékelő rendszer, így törekedve a lelkiismeretes munkára.
Ár: megegyezés szerint mennyiségtől függően.